Wij helpen klanten met de volgende uitdagingen
- Hoe krijg je Marketing & Sales (250+ mensen) met positieve energie weer op koers na de zoveelste reorganisatie?Telegraaf Media Groep
- Hoe groeien we door naar zelforganiserende teams. Actuariaat Reaal
- Hoe krijgen we onze NPS-score als Customers Service naar 9+? RegioBank, Freo
- Vergroot de Impact van onze professionals (Personal Empowerment). Profource Oracle
- Increase our impact as Young Professionals in Innovations. Havenbedrijf, Shell, Siemens, Van Oord
- Train our delegates for high performance during Model United Nations NY. Erasmus Universiteit
- Strengthen the Mental Selling Power of Sales & Marketing. Bpost Belgium, AXA Bank, Belgium
- Inspireer onze professionals om door te groeien naar Trusted Advisors. Capgemini, FBD
Testimonials klanten (afkomstig van Linkedin)
- Perfect mind evolution. Positive energy. Manager Bpost Belgium
- A great impulse of positivity. Inspiring ways of reaching goals. Manager IT Capgemini
- Team is gemotiveerd en gefocust, met vertrouwen in eigen kracht. HRD-manager TMG
- We see visible changes in behaviour long after the training. IT manager Capgemini
- One of the best teambuilding ever! Fully energized. Director Merger & Acquisitions
- The results are beyond all expectations, brings each team to a higher level. Product manager Abena
- Hij dringt diep door tot in hart en ziel van mensen, altijd met respect voor de mens. Director Industry
- In alles wat zij doen, ervaar je authenticiteit en de oprechte wil en drive om het beste uit mensen te halen. Directeur detachering particulieren Banken en Verzekeringen
Onze Why
“In alles wat we doen inspireren we ondernemers, managers, professionals en teams om hun unieke talenten, kwaliteiten en passie te combineren, om een bijzonder verschil te maken voor hun klanten. Waardoor zij een glimlach toveren op het gezicht van hun klanten” Essential Leadership
Klanten
Tempo-Team, PsyQ, Microsoft Europe, Centric, Cisco Systems, Capgemini, TU Delft, Fri-jado, Jong Management, Cool Cat, KLM, ING Bank, ABN-AMRO, SNS Bank, RegioBank, Reaal, Klaverblad, Vivat en NIB, Medtronic, Novartis Pharma, Abena Healthcare, Sanofi. In België: AXA België, Laboratoria Wolfs, Gemeente Boechout, Bpost, TÜV SÜD Benelux, Remantcool. In Duitsland: HP EMEA, in Italië: UPW Tony Robbins en in de VS: Omega Institute.
Aanpak
Het idee is simpel. Bouw een fundament van openheid en veiligheid. Doorbreek in één dag de ingesleten gewoontes. Maak een omslag in Denken, Durven en Doen. Creëer waardevolle succeservaring.
Breng The Why in lijn met gewaagde doelen, cruciaal gedrag en acties.
Als katalysator inspireer ik mensen om het allerbeste uit zichzelf te halen. Door hun focus, mindset en moed te versterken om hun grenzen te verleggen. Zij combineren hun unieke kracht, talenten en passie, om hét verschil te maken voor klanten. Marvin Sutherland
Thema’s
- Personal Empowerment Professionals (PEP)
- Trusted Advisor: Key person of Influence
- 9+ ervaring door Customer Support
- Verander je team in één dag
- Sales Empowerment
- Versterk je impact als Young Professional
- Presenteren met overtuiging, hart en kracht
- Commercieel Adviseren
Artikelen
Customers Service: Visitekaartje?
https://www.linkedin.com/pulse/customer-service-visitekaartje-marvin-sutherland/
Vaarwel verkooptijgers, SuperNerds en hijgerige ego-managers (bij banken)
https://www.linkedin.com/pulse/vaarwel-verkooptijgers-supernerds-en-hijgerige-marvin-sutherland/
Persoonlijk leiderschap: help je innoveren óf rem je vernieuwing af?
https://www.linkedin.com/pulse/leiderschap-impact-innovatie-marvin-sutherland/
Nieuwsgierig? Bel of WhatsApp Marvin Sutherland 06 55 37 28 33 of mail: marvin@sparkleworkshop.nl